Gå till innehållet
Lättläst - startsida
Lättläst - startsida
  • Nu
  • Vardag
  • Finland
  • Böcker och broschyrer
  • Länkar
  • Nu
  • Vardag
  • Finland
  • Böcker och broschyrer
  • Länkar

Broschyrer

Riksdagsval 2023
Beskrivning
I den här broschyren kan du läsa om riksdagsvalet i Finland 2023. Klicka för att öppna broschyren.
Dokument
Kropp, känslor och sex
Beskrivning
I den här broschyren kan du läsa om kroppen, känslor och sexualitet. Klicka för att öppna broschyren.
Dokument
Läskunnighetsstrategin
Beskrivning
I Läskunnighetsstrategin på lätt svenska

hittar du tips på hur du kan utveckla din läskunnighet
och finna glädjen i att läsa.

Dokument
Välfärsdområdesval 2022
Beskrivning
I den här broschyren kan du läsa hur du röstar i välfärdsområdesvalet i Finland. Klicka för att öppna broschyren.
Dokument
Kommunalval 2021
Beskrivning
I den här broschyren kan du läsa hur du röstar i kommunalval i Finland. Klicka för att öppna broschyren.
Dokument
Europaparlamentsvalet 2019
Beskrivning
I den här broschyren kan du läsa om hur du röstar i EU-valet. Klicka för att öppna broschyren.
Dokument
Riksdagsval 2019
Beskrivning
I den här broschyren kan du läsa om hur du röstar i riksdagsvalet. Klicka för att öppna broschyren.
Dokument
Medborgarnas EU
Beskrivning
I den här broshyren kan du läsa om EU, alltså Europeiska unionen. Klicka för att öppna broschyren.
Dokument
Goda råd om pengar
Beskrivning
I den här broshyren kan du läsa goda råd om pengar. Klicka för att öppna broschyren.
Dokument
Tips och råd för trygg matlagning
Beskrivning
I den här broschyren kan du läsa om hur du ska laga och förvara mat på ett sådant sätt att ingen blir sjuk. Klicka för att öppna broschyren.
Dokument
  • «
  • 1
  • 2
  • »

OM LATTLAST.FI

 

TA KONTAKT

STEA:s Med stöd av Veikkaus intäkter logotyp