Gå till innehållet
Nu
Vardag
Finland
Böcker och broschyrer
Länkar
Länkar
Nödcentralsverket
Beskrivning
Klicka på bilden så kommer du till Nödcentralverkets lättlästa webbplats.
Lättläst om alkohol och spelberoende
Beskrivning
Klicka på bilden och läs om beroende av penningspel och rusmedel.
Lätta bladet
Beskrivning
Klicka på bilden så kommer du till Lätta bladets webbplats.
Lätta bladet med symbolstöd
Beskrivning
Klicka på bilden så kommer du till Lätta ladet med symbolstöd.
Yle nyheter på lätt svenska
Beskrivning
Klicka på bilden så kommer du till Yle nyheter på lätt svenska.
8 Sidor
Beskrivning
Klicka på bilden så kommer du till tidningen 8 Sidors webbplats med nyheter från Sverige.
Lättläst om kyrkan
Beskrivning
Klicka på bilden så kommer du till Evangelisk-lutherska kyrkans lättlästa webbsidor.
Lättläst om riksdagen
Beskrivning
Klicka på bilden så kommer du till riksdagens lättlästa webbsidor.
Lättläst om FDUV
Beskrivning
Klicka på bilden så kommer du till FDUV:s lättlästa webbsidor.
Papunet
Beskrivning
Klicka på bilden så kommer du till Papunets webbplats med information om alternativ kommunikation.
Lättläst om DuvTeatern
Beskrivning
Klicka på bilden så kommer du till DuvTeaterns lättlästa webbsidor.
Nathalies bokhörna
Beskrivning
Klicka på bilden så kan du se vidor med tips på lättlästa böcker.
Lättläst FPA
Beskrivning
Klicka på bilden så kommer du till FPA:s lättlästa webbplats.